Veelgestelde vragen n.a.v. brief ledenadministratie
In dit overzicht worden de meestgestelde vragen over de door WOV verzonden brief over de ledenadministratie bijgehouden. Wij zullen dit blijven aanvullen o.b.v. de gestelde vragen.
1. Hoe komt het dat de achterstand geen rond bedrag is?
Wij hebben sinds de laatste betaling berekend hoeveel maanden tot en met 31 december 2024 nog betaald moeten worden. Per maand achterstand brengen wij 1/12 van de jaarkosten in rekening. Deze manier valt in het voordeel van onze leden en woningzoekenden uit, zodat u nooit meer betaalt dan wanneer u per jaar betaald zou hebben.
2. Ik kan nog geen automatische incassomachtiging afgeven. Hoe werkt dat?
U kunt inderdaad op dit moment nog geen machtiging voor automatische incasso afgeven. Op of rond 1 mei ontvangt u per e-mail de factuur voor de contributie voor 2025. Als u dit betaalt via internetbankieren, kunt u er dan voor kiezen om voortaan middels automatische incasso te betalen.
3. Word ik uitgeschreven als ik op 1 mei 2025 nog niet betaald heb voor het jaar 2025?
Nee. U kunt past vanaf 1 mei betalen voor 2025. U moet dan wel de achterstand die in de verstuurde brief staat voor die tijd voldoen.