Spring naar inhoud

Betaling lidmaatschap

Er is bij onze leden onduidelijkheid ontstaan over de betaling van het lidmaatschapsgeld. Het is voor onze leden momenteel niet duidelijk wanneer lidmaatschapsgelden betaald moeten worden en op welke manier dit moet.

In de bijlage vindt u een stappenplan voor het betalen van uw lidmaatschapsgeld. Wij zijn met onze softwareleverancier nog in gesprek om te kijken hoe we de betaling makkelijker kunnen maken en onze leden kunnen informeren op het moment dat het lidmaatschapsgeld weer betaald moet worden.

Leden die in het verleden via automatische incasso betaalden, kunnen in het nieuwe systeem opnieuw een automatische incassomachtiging afgeven. Wij kunnen het lidmaatschapsgeld helaas niet meer incasseren met de huur en mogen ook geen gebruik maken van incassomachtigingen die voor de overstap naar Woonmatch zijn afgegeven. 

Belangrijk is dat wij, zolang er nog onduidelijkheid bestaat over de betaling van uw lidmaatschapsgeld, uw inschrijving niet zullen stopzetten. Wij zullen in het najaar alle leden die hun lidmaatschapsgeld nog moeten betalen hierover per e-mail informeren. Als u dit niet wilt afwachten, verzoeken wij u om uw betaling via automatische incassomachtiging in te stellen volgens het stappenplan uit de bijlage. Het is helaas niet meer mogelijk een incassomachtiging af te geven als u geen gebruik maakt van internetbankieren. Wel zullen wij ervoor zorgen dat leden zonder automatische incassomachtiging in de toekomst tijdig bericht ontvangen als het lidmaatschapsgeld moet worden betaald. 

Wij verzoeken u om geen lidmaatschapsbetalingen handmatig naar onze bankrekeningen te doen, aangezien dit niet automatisch gekoppeld wordt aan uw lidmaatschap van de WOV.

Instructie betalen lidmaatschapsgeld.pdf