Bent u de afgelopen dagen uitgeschreven als lid of woningzoekende bij de WOV?
U bent uitgeschreven. Wat nu?
Wij hebben eerder veel leden en woningzoekenden een brief of e-mail gestuurd. Daarin stond dat er een betalingsachterstand was of dat er gegevens in ons systeem misten. We hebben gevraagd om dit vóór 1 mei 2025 op te lossen. Is dat niet gebeurd? Dan is uw inschrijving nu helaas gestopt.
Denkt u dat de uitschrijving onterecht is?
Heeft u het bedrag uit onze brief of e-mail van 22 maart 2025 en de herinnering van 17 april 2025 wel betaald? Dan hebben wij uw betaling misschien niet aan uw account kunnen koppelen.
Stuur ons in dat geval een bewijs van betaling (bijvoorbeeld een schermafdruk). Wij controleren dan of de betaling is ontvangen. Als dat zo is, activeren wij uw inschrijving opnieuw. Vermeld ook in uw mail uw inschrijfnummer.
Nog niet betaald?
Misschien heeft u onze berichten gemist. Controleer dan uw e-mail (ook de spam-map). Betaal het bedrag alsnog. Zet bij de betaling het kenmerk uit de brief of e-mail ('uw inschrijfnummer'-WOV).
Stuur daarna ook een bewijs van betaling. Als wij uw betaling ontvangen hebben, activeren wij uw inschrijving weer. Vermeld ook in uw mail uw inschrijfnummer.
Stuur uw bewijs van betaling naar:
leden@wov.nl
U kunt uw vragen ook naar dit e-mailadres sturen.