In elke woning komt wel eens een klein of wat groter technisch mankement voor.
Voor onderstaande zaken kunt u zelf afspraken maken met onderhoudsbedrijven die door de WOV zijn geselecteerd. Voor de "andere storingen" (dus geen gas, electra of cv mankement of spoedreparatie) kun u gewoon een reparatieverzoek indienen en vaak meteen aan afspraak maken. Klik hier om in te dienen.
U heeft glasschade en wil dat zo snel mogelijk oplossen. U dient dan contact opnemen met Centraal Beheer, tel.: 0800 – 022 9955, u bent via de WOV voor glasschade verzekerd. Zij zorgen voor vervanging en/of reparatie.
U heeft storing aan uw Cv-installatie. Wat nu? Soms kunt u zelf iets doen, zoals radiatoren bijvullen of ontluchten. In andere gevallen meldt u de storing telefonisch bij Feenstra Warmte Totaalzorg: tel.: 088-845 5000
U heeft problemen met het riool? Bel met Riool-Reinigings-Service RRS, tel.: 0800 – 099 1313 Zij zullen zo snel als mogelijk het probleem verhelpen.
Voor het melden van een spoedreparatie kunt u 075-684 4524 bellen (toets 4 bij een calamiteit) ook buiten kantoortijd (toets dan 6 bij een calamiteit). In alle gevallen hoeft u niet het hele bandje te beluisteren u kunt meteen uw keuze maken.
Spoedreparaties zijn bijvoorbeeld: gaslekkage, spuitende waterleiding, stroomstoring en ernstige dak lekkages. Blijkt achteraf dat de reparatie niet spoedeisend was, dan brengen wij de kosten bij u in rekening.
U kunt uw melding 24 uur per dag aan ons doorgeven. In veel gevallen heeft u meteen een afspraak voor reparatie. Klik hier!
U kunt natuurlijk ook bellen. De Technische Dienst is ‘s ochtends van 8 tot 10 uur bereikbaar. tel.: 075 - 684 4524. Toets 4 voor rechtstreeks contact met de aannemer en een afspraak.
© 2023 wov.nl